Lær at håndtere en shitstorm – med Publico og Anders Colding-Jørgensen

NB: Lukket for tilmelding! Gratis shitstorm seminar – med Anders Colding-Jørgensen

Publico inviterer dig og din kollega til shitstorm-seminar kl. 9-11 27. april (Aarhus) og 28. april (København) med psykolog og foredragsholder Anders Colding-Jørgensen. Han kan på 12 dage få 27.500 danskere til at melde sig ind i en Facebook-protestgruppe mod nedrivning af Storkespringvandet, og så kender han psykologien bag shitstorme. Den vil han gerne dele med dig.

BONUS: Efter seminaret kan du deltage i en online workshop, hvor du kan skabe din egen (fiktive) shitstorm i en lukket Facebook-gruppe.

Det med småt

Tilmelding er bindende, og vi tillader os at opkræve et no show-fee på 250,-, hvis du trods tilmelding ikke dukker op. Er du forhindret, er du naturligvis velkommen til at sende en kollega i stedet.

Seminaret med Anders Colding-Jørgensen er gratis, og først til mølle-princippet gælder. Dog tillader vi os at placere kunder og potentielle kunder forrest i køen. Hvis du er studerende, sætter vi dig på en venteliste og giver dig besked inden seminaret, om du har fået en plads.

 

Se en lille snas fra et tidligere Shitstorm Lab (Fra Jyske Bank TV)

Publico vil gerne give dig en god start på dagen. Derfor har vi inviteret Anders Colding-Jørgensen til at holde sit populære Shitstorm Lab-foredrag helt gratis for Publico-venner. På to timer får du indsigt i psykologien bag shitstorme, hvordan de opstår, og hvordan du bør håndtere dem. Samtidig deler Anders Colding-Jørgensen sin hemmelighed bag den virale springvandsprotest på Facebook.

Du kan opleve shitstorm-seminaret i:

  • Aarhus, Godsbanen, 27. april, klokken 9-11. 
  • København, Kødbyen, 28. april, klokken 9-11.

Oplægget vil være spækket med cases, og du vil blandt andet lære mere om:

  • Hvordan du sikrer, at du kender og overholder din kundes forventninger til dig. 
  • Hvordan du sørger for, at dit indhold bliver opfattet, som du gerne vil. 
  • Hvad der skal til, for at dit indhold skaber en følelsesmæssig reaktion hos din modtager. 
  • Hvorfor du forøger sandsynligheden for at dit budskab bliver læst ved at forme det som en fortælling.

Alle pladser er nu besat.

Anders Colding-Jørgensen har turneret landet rundt med sit Shitstorm Lab. Her er eksempler på publikums reaktioner:

"Sjoveste og mest inspirerende indlæg jeg har hørte længe!"

"Tydeligvis en prof underviser, gennemprøvede eksempler og god ide med mulighed for at afprøve teorien i lukket forum"

"Interessant oplæg med konkrete eksempler, der gør dig klogere på dit eget arbejde m sociale medier."