Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Publico, der udkommer cirka én gang om måneden. Så bliver du løbende opdateret på nyheder, cases, tendenser og aktuelle tilbud.
Du kan altid melde fra via et link i nyhedsbrevet, hvis du bliver træt af os.
Hurtig, ærlig og empatisk. Det er nøgleord, når du skal håndtere pludseligt opståede kriser i din organisation. Læs med i artiklen, hvor vi serverer helt konkrete råd til krisehåndtering, når lokummet brænder.
Pas på med at bruge ordet ”bæredygtig”, hvis du vil kommunikere om miljømæssig, social og økonomisk ansvarlighed. Det er nemlig svært at kalde dit produkt eller virksomhed for bæredygtigt uden at vildlede.
Fusioner, nye forretningsområder, nye markeder – eller et dårligt image. Det er nogle af de scenarier, der kan kræve, at virksomhedens brand skal positioneres på en ny måde. I dette blogindlæg zoomer vi ind på de situationer, der (måske) bør udløse en rebranding-proces.