Klogere content

Publico er et kommunikationsbureau, der hjælper videnstærke virksomheder med at vinde synlighed, sympati og salg. Vi elsker mennesker og organisationer, der kan noget vigtigt, som er svært at forklare. Det er her, vi kommer ind.
Nyheder

Vores sprog udvikler sig hele tiden, men der må være grænser, ik’? Det danske sprog vrimler faktisk med ord og udtryk, som vi enten staver eller udtaler forkert. Her får du et lille udpluk af dem, som vores rådgiver og copywriter Karen krummer allermest tæer over.

Det er let at glemme, at der også er risici forbundet med at bruge generativ AI i dit arbejde som kommunikatør. Vi har samlet de væsentligste, så du kan undgå ubehagelige overraskelser i dit kommunikationsarbejde.

Sidder du indimellem og hiver dig selv fortvivlet i håret over, at dine LinkedIn-genialiteter ikke får den opmærksomhed, de burde? Så er det måske på tide, at du lærer LinkedIns algoritme bedre at kende. Her får du tre væsentlige råd, der rykker dig til toppen af feedvisningen.

Hent Publicos guide til brand-positionering

Forside - workbook-1

I Publicos workbook om brand-positionering får du en trin-for-trin guide til, hvordan du skaber en tydelig og differentierende brand-position for din virksomhed.

- Vores workbook er henvendt til dig, som sidder med virksomhedens forretningsudvikling, branding, kommunikation og/eller marketing. Vi håber, at du finder den hjælpsom i processen med at definere jeres brand-position.