Grundig research, udvikling af personaer og en skarp kernefortælling udgør fundamentet i Bygmas employer branding-indsats, som skal tiltrække kandidater med en stærk faglighed.

 

Ovenpå fundamentet er der opbygget et solidt, kreativt koncept, hvor eksisterende medarbejdere har hovedrollen. Konceptet udfoldes med 15 visuelle og slagkraftige eksekveringer på blandt andet LinkedIn, Facebook og i byggemarkederne.

Derudover har Bygma udviklet et karrieresite, hvor potentielle medarbejdere ikke bare kan dykke ned i aktuelle jobopslag, men også få et indblik i kulturen, Bygmas værdier, medarbejdernes faglighed og de mange udviklingsmuligheder. Karrieresitet er bygget op om det kreative koncept og Bygmas kernefortælling og benytter medarbejderne som ambassadører for arbejdspladsen.

Det kreative koncept går igen på Bygmas LinkedIn-profil, der dermed danner en rød tråd ind til karrieresitet. Formålet med hele indsatsen er at tiltrække de kandidater, der køber ind i Bygmas løfte om ikke at være for amatører.

Kontakt Thomas Wilhelmsen, hvis du ønsker yderligere information om casen.
Kontakt
Thomas Wilhelmsen
Bureauchef og kommunikationsrådgiver