e-Boks

Content-produktion, strategisk rådgivning og PR

Kontakt Thomas Mandrup, hvis du ønsker yderligere information om casen

Ydelser

  • Content
  • HubSpot-onbording
  • Årsmagasin
  • Presse
  • Inbound marketing
  • Strategisk rådgivning
  • Videoproduktion

Alle kender den. Alle bruger den. Hver dag logger flere millioner danskere på den. Den fælles digitale postkasse - e-Boks

e-Boks udgør en vigtig del af den samfundsmæssige it-infrastruktur - og har en vigtig funktion som sammenbinding mellem borgere, virksomheder og myndigheder. Publicos gode relation til e-Boks bygger på et samarbejde, der går tilbage til 2016. Kommunikationsbuffeten har foreløbigt budt på alt fra contentproduktion og strategisk rådgivning til presse og inbound marketing.

Content marketing til B2B og B2C
Udvikling af content, der holder gang i e-Boks’ content marketing-maskine med løbende nyheds- og tendensartikler og kundecases, der bor på deres nyhedsside og indgår i nyhedsbreve. Det er én af flere opgaver Publico bidrager til. Vi dykker ned i spændende emner indenfor digitalisering, services og datasikkerhed. e-Boks har en todelt målgruppe fordelt på et B2B-segment og et B2C-segement, som vi målretter indholdet mod. B2B-segmentet indebærer virksomheder, myndigheder og organisationer – og tæller alt lige fra banker, pensionsselskaber, boligforeninger, kommuner og forsikringsselskaber.

Hvert år er vi også med til at skrive indhold til e-Boks’ årsmagasin, hvor tanken er at give ordet til e-Boks’ kunder og førende eksperter og tage pulsen på det digitale landskab. Årsmagasinet udkommer både digitalt og på tryk, og bruges som et slags visitkort til eksisterende og potentielle kunder.

Presse på tilbagevendende tennisevent
De seneste fem år har vi været pressepartner på e-Boks og Børnehjælpsdagens store tennisevent, hvor anbragte børn krydser ketcher med Caroline Wozniacki. Til det formål har vi leveret pressemeddelelse, videoreportage og billedemateriale til danske medier.

HubSpot-partnerskab til international leadgenerering
e-Boks har vundet godt terræn i Danmark og sekundært i Norden, men er nu godt på vej til at få fodfæste på det internationale marked. For at eksekvere på visionen om en øget internationalisering og skabe synergi mellem salgs- og marketingafdelingen, valgte e-Boks i 2019 at gøre os til deres HubSpot-partner. Med et integreret CRM-system, som både salg og marketing kan bruge, har vi nu lagt et digitalt lag ovenpå content marketing og skabt fundamentet for international leadgenerering. I forbindelse med HubSpot-konverteringen har Publico hjulpet med teknisk opsætning, planlægning af content, support og uddannelse af salgs- og marketingteamet.

Udvalgte cases