Jet Time

Kommunikationen følger med væksten

Kontaktperson

Kontakt Uffe Lyngaae, hvis du ønsker yderligere information om casen

Ydelser

  • Spørgeskemaundersøgelser
  • Fokusgrupper
  • Koncept- & idéudvikling
  • Interviews
  • Medarbejderblade
  • Sociale medier
  • Tekstarbejde

Siden Jet Time gik på vingerne i 2006, er det kun gået én vej for det entreprenante flyselskab: Opad. En vækst på 40 procent hvert(!) år stiller nye krav til organisationen – også på kommunikationsområdet.

Publico har analyseret medarbejdernes ønsker til den interne kommunikation – blandt andet i en kvantitativ spørgeskemaundersøgelse og en opfølgende fokusgruppe. Det er mundet ud i, at vi har udviklet det interne medarbejderblad Jet Times og en blog, hvor selskabets ledelse blogger om aktuelle emner i organisationen.

I øvrigt handlede vores første opgaver for Jet Time om at udvikle et menukort og levere journalistisk stof til selskabets in-flight-magasin. Det er vi blevet ved med siden 2009. 

Udvalgte cases