Kirkens Korshær Aarhus

Prisvindende projekt for de svageste i Aarhus

Kontaktperson

Kontakt Uffe Lyngaae, hvis du ønsker yderligere information om casen

Ydelser

  • Workshops
  • Interessentanalyse
  • Kommunikationsstrategi og -plan
  • Pressemeddelelser
  • Tekstarbejde
  • Sparring & rådgivning

Kirkens Korshær i Aarhus arbejder for de allersvageste i samfundet: Narkomaner, alkoholi­kere, hjemløse og psykisk syge. Organisationen tilbyder nærhed, varme og omsorg til alle uanset baggrund og religion – og stiller desuden døgnvarmestue, stofindtagelsesrum og rådgivning til rådighed.

Som led i et arbejde for at forny og udvikle Kirkens Korshær i Aarhus har Publico med afsæt i et grundigt analysearbejde udarbejdet en kommunikationsstrategi- og plan, som prioriterer organisationens budskaber, målgrupper og kommunikationskanaler.

I november 2013 vandt Publico sammen med Kirkens Korshær i Aarhus og øvrige leverandører to af kommunikationsbranchens fornemste priser – nemlig juryens såvel som publikums KomPris’13 – for kommunikationsindsatsen, der blandt andet har bidraget til at fundraise 15 millioner kroner.

Publico har leveret alle timer uden beregning.

Udvalgte cases