Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Publico, der udkommer cirka én gang om måneden. Så bliver du løbende opdateret på nyheder, cases, tendenser og aktuelle tilbud.
Du kan altid melde fra via et link i nyhedsbrevet, hvis du bliver træt af os.
Kontaktperson
Kontakt Uffe Lyngaae, hvis du ønsker yderligere information om casen
Ydelser
Kirkens Korshær i Aarhus arbejder for de allersvageste i samfundet: Narkomaner, alkoholikere, hjemløse og psykisk syge. Organisationen tilbyder nærhed, varme og omsorg til alle uanset baggrund og religion – og stiller desuden døgnvarmestue, stofindtagelsesrum og rådgivning til rådighed.
Som led i et arbejde for at forny og udvikle Kirkens Korshær i Aarhus har Publico med afsæt i et grundigt analysearbejde udarbejdet en kommunikationsstrategi- og plan, som prioriterer organisationens budskaber, målgrupper og kommunikationskanaler.
I november 2013 vandt Publico sammen med Kirkens Korshær i Aarhus og øvrige leverandører to af kommunikationsbranchens fornemste priser – nemlig juryens såvel som publikums KomPris’13 – for kommunikationsindsatsen, der blandt andet har bidraget til at fundraise 15 millioner kroner.
Publico har leveret alle timer uden beregning.