Kosan Gas

Fyr og flamme for gassens fordele

Kontaktperson

Kontakt Uffe Lyngaae, hvis du ønsker yderligere information om casen

Ydelser

  • Kampagnestrategi
  • Koncept- og idéudvikling
  • Pressemeddelelser
  • Web-film
  • Tekstarbejde
  • Online nyhedsbrev
  • Automation

De fleste industrivirksomheder har fokus på deres energiforbrug til opvarmning. Men ikke alle ved, at der er store økonomiske besparelser og miljøgevinster at hente ved at skifte brændsel fra olie til flydende gas (LPG). Samtidig stiger det private forbrug af LPG, ikke mindst fordi flere vælger gas til grillen.

Vi hjælper Kosan Gas med at sætte fokus på alle fordelene ved flydende gas via pressearbejde, online nyhedsbreve og kundecases. Ikke blot i Danmark, men også i de øvrige nordiske lande, hvor amerikansk-ejede Kosan Gas også har datterselskaber. 

Publico har desuden – sammen med vores grafiske venner fra Ineo – udarbejdet en direct mail-kampagne for Kosan Gas. Ud over et kampagnesite med fakta, cases og en forklarende, håndtegnet film består kampagnen af en kaffekande i Kosan Gas-farver og tilhørende 'forvandlingskopper', hvor en olieplet på koppens ydre bliver til en gasflamme, når der kommer kaffe i koppen.   

Udvalgte cases