Det er ikke så lidt, vi skal sætte os ind i, når vi udvikler content for NNIT, der er en af Danmarks førende it-serviceleverandører. Men det er altid spændende! Vi får for eksempel lov at dykke ned i emner som robotics, digital transformation og compliance-udfordringer i life science-virksomheder. 

 
Fra tekster til full-circle content

Hvad der begyndte som enkelte produkttekster og cases har udviklet sig til et tæt og godt samarbejde. Sammen med NNIT griber Publico i dag dybere i kompetencekassen, når vi sammen fortæller de mange gode historier fra den mere end 3.000 mand store organisation med kontorer i 12 lande.

Fokus er at udvikle content, der understøtter NNIT som thought leader på deres markeder. For eksempel har vi hjulpet med at omdanne NNIT’s årlige Forventningsbarometer – der via et online survey tager pulsen på et givent it-tema – til en egentlig content marketing-maskine med løbende tendensartikler og SoMe-distribution, ligesom vi har omdannet den årlige opsamlende rapport fra rapportering til et vedkommende content offer, der understreger NNIT’s rolle som international ekspert.

Distribution følger content til dørs

Samtidig har vi også bistået NNIT med udvikling og drift af en distributionsstrategi, der skubber det rigtige content ud til de rigtige mennesker ved hjælp af en strategisk annonceringsplan – og dermed optimerer NNIT’s synlighed som en stærk, international it-serviceleverandører. Distributionen driver vi især frem på LinkedIn i form af organiske og sponsorerede posts, der blandt andet skal sikre en stærk lead-generering til mødebooking og webinarer.

Har du selv lyst til at blive thought leader inden for dit felt?

Kontakt Kathrine Graugaard, hvis du ønsker yderligere information om casen.
Kontakt
Kathrine Graugaard
Kommunikationsrådgiver