Novo Nordisk

Global kampagne med lokal forankring

Kontaktperson

Kontakt Uffe Lyngaae, hvis du ønsker yderligere information om kampagnen

Ydelser

  • Forandringskommunikation
  • Kampagnemateriale
  • Kreativt koncept
  • Tekstarbejde 

Det er sin sag at indføre nye, interne systemer i en organisation, der opererer på tværs af kontinenter. Publico fik til opgave at understøtte implementeringen af et nyt CRM-system i Novo Nordisk, som skulle introduceres et land ad gangen.

Rammen var at udvikle lokale forankrings- og kickoff-kampagner­. Løsningen blev et kickoff-kit med fysisk materiale i form af roll-ups, brochurer og gimmicks samt et kreativt, håndtegnet univers, der formidler budskabet ”One team – one tool”. Krydret med ibrugtagningskonkurrencer for de salgskonsulenter og salgsledere, der via deres smartphone skal tilgå og opdatere info i CRM. Og udbyttet: Engagerede medarbejdere og en effektiv implementering.

Udvalgte cases