Pleo er en dansk fintech-virksomhed, der udvikler intelligente firmakort til virksomheder. Firmakortene kan integreres med diverse regnskabssystemer, så virksomhederne kan vinke farvel til medarbejderudlæg og manuel udgiftshåndtering.  

 

I 2022 henvendte Pleo sig til Publico med et ønske om hjælp til personamålrettet content. Pleo havde indtil da primært kommunikeret til startup-virksomheder, men som et led i en større udviklingsplan stod de med et ønske om at øge deres fokus på målrettet kommunikation til SMV- og enterprise-virksomheder.

Løsningen blev en række personamålrettede og velproducerede artikler, der både havde til formål at tiltrække og engagere målgruppen, og som samtidig harmonerede med deres målgruppes forskellige stadier af kunderejsen.

Udover de personamålrettede artikler har vi også hjulpet Pleo med at producere en række SEO-artikler, der aktivt bidrager til Pleos organiske placering på Google.

Publicos samarbejde med Pleo er et godt eksempel på, hvordan man som virksomhed kan skræddersy sit content, så det bliver fundet og foretrukket af de rette målgrupper – på det rigtige sted i købsrejsen – og via de rette kanaler.

Yderligere inspiration:

Kontakt Thomas Mandrup, hvis du ønsker yderligere information om casen.
Kontakt
Thomas Mandrup
Kontaktchef og seniorrådgiver