Sådan lyder Riisforts slogan, og Publico hjælper den Brabrand-baserede engrosvirksomhed med at kommunikere overflader i både ord og billeder.

 

Hvad enten materialet er hårdføre laminater, brandhæmmende træplader eller inspirerende indretningsløsninger, så ligger der gode historier i det. Dem omsætter Publico til case-artikler og video til Riisforts nyhedsbrev, som ryger ud til mere end 800 modtagere tre-fire gange om året.

Riisfort blev grundlagt i 1948 og er i dag en af de mest markante spillere i den danske overfladebranche. Riisfort har spillet sammen med Publico siden 2014.

I efteråret 2015 satte Riisfort alle sejl ind for at udbrede kendskabet til nyhedsbrevet. De udskrev en intern konkurrence i samarbejde med Publico og fik således samlet en stribe flere permissions til deres nyhedsbrev. Du kan læse om hvordan de gjorde lige her

Når permission-indsamling bliver et motiverende internt projekt

Udover nyhedsbrevet har Publico desuden foretaget et kommunikationstjek for Riisfort ultimo 2016. Med udgangspunkt i Riisforts egen kundetilfredshedsundersøgelse fra 2014 og dugfriske, kvalitative kundeinterviews fra 2016 støvede vi kernebudskaber og kommunikationskanaler af og præsenterede resultater og anbefalinger i en drejebog for strategisk kommunikation.

Kontakt Uffe Lyngaae, hvis du ønsker yderligere information om casen.
Kontakt
Uffe Lyngaee
Direktør