Subscrybe

Synlighed i rollen som ekspert 

Kontaktperson

Kontakt Uffe Lyngaae, hvis du ønsker yderligere information om Subscrybe-casen

Ydelser

  • Mediekortlægning
  • PR-strategi
  • Pressemeddelelser
  • Opsøgende pressearbejde
  • Sparring og rådgivning
  • Budskabstræning

På tværs af lande og brancher vinder abonnementer frem, og man kan nu abonnere på alt lige fra bøger, musik og software til skjorter, biler – og PR. Konsulentvirksomheden Subscrybe har som en af landets eneste virksomheder specialiseret sig i at udvikle abonnementsforretninger og er en af flere PR-abonnenter hos Publico. Det sikrer den (indtil videre) 2,5 mand store virksomhed en strategisk og kontinuerlig presseindsats.

Målt på presseklip har samarbejdet, som koordineres på månedlige redaktionsmøder, resulteret i en håndfuld avisartikler, hvor adm. direktør Morten Suhr Hansen medvirker som ekspertkilde. Han er blevet fast klummeleverandør til Berlingske Business og skriver hver fjerde tirsdag om moderne abonnementsforretninger. Og da Morten udgav e-bogen How To Build a Subscription Business, sikrede PR-samarbejdet ham tv-debut i Go’Aften Danmark. Den vellykkede tv-optræden blev samme uge gentaget på DR2 Morgen og i radioens P1.

Er du nysgerrig på, hvordan dine kerneydelser kan sælges på abonnement, anbefaler vi e-bogen How to Build a Subscription Business. Du kan også kontakte Uffe for at høre mere om, hvordan din virksomhed kan blive synlig for omverden med et PR-abonnement hos Publico.

Udvalgte cases