Tilmeld dig Publico-panelet

Det er gratis og uforpligtende at være med. Du kan til enhver tid framelde dig, hvis du fx ikke oplever undersøgelserne som relevante for din organisation










Content marketing er stadig hot, men markedsføringsansvarlige mangler tid, journalistiske kompetencer og redskaber til effektmåling. Sådan lyder nogle af konklusionerne i Publico-panelets netop overståede spørgeskemaundersøgelse blandt markedsføringsansvarlige og andre kommunikationsfaglige medarbejdere i danske virksomheder.

Content marketing har over en længere periode været det absolutte buzzword blandt kommunikations- og marketingfolk rundt om i verden. Men hvordan planlægger, udfører og evaluerer de danske kommunikatører egentlig deres egen content marketing-indsats? Det er nogle af spørgsmålene, som den første udgave af Publico-panelets kvartalsrapport forsøger at besvare.

Blandt andet viste det sig, at nyhedsbreve er den mest anvendte kanal for content marketing-indsatsen, mens brand awareness er det mest udbredte formål for selvsamme indsats:

Udklip5Du kan læse meget mere om disse interessante pointer og mange andre resultater i mini-rapporten. Hent den og få bekræftet dine fordomme eller bliv opmærksom overraskende tendenser inden for den praktiske anvendelse af content marketing  

Hent din mini-rapport