Tilmeld dig nyhedsbrevet fra Publico, der udkommer cirka én gang om måneden. Så bliver du løbende opdateret på nyheder, cases, tendenser og aktuelle tilbud.
Du kan altid melde fra via et link i nyhedsbrevet, hvis du bliver træt af os.
Maria er især kerneudvikler på content og involveres ofte i strategiforløb, der indebærer udvikling af kampagner. Hun trækker på sin dybe analytiske forståelse for medier, målgrupper og deres præferencer, når hun fører pennen på content, og hun har et skarpt øje for online mediers karakter og potentialer. Maria har opbygget erfaring med strategisk kommunikation, tekstproduktion, sociale medier og tv-tilrettelæggelse.
Baggrund
Maria er uddannet cand.mag. i medievidenskab på Aarhus Universitet. Hun begyndte sin tid i Publico som praktikant og blev siden juniorkonsulent – og nu er Maria fuldtidsansat kommunikationskonsulent på bureauet. Hun har tidligere arbejdet med intern og ekstern kommunikation hos BDO Danmark, hvor hun blandt andet havde ansvaret for virksomhedens kommunikation på sociale medier, uddannelse af medarbejdere i brug af LinkedIn samt pressearbejde i forbindelse med offentliggørelsen af virksomhedens omfattende erhvervsanalyse.